Facebook GooglePlus Twitter


środa, 26 kwiecień 2017 07:28

Jak przekierować paczkę na inny adres bez wychodzenia z domu?

Napisał 
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Polacy chętnie kupują w Internecie, o czym świadczą raporty firmy Gemius o rodzimym rynku e-commerce. Najczęściej wybieramy dostawę zakupów z sieci przez kuriera. Jednak czasem nie jesteśmy w stanie przyjąć paczki w pierwotnie zaplanowanym miejscu, ani spotkać się z kurierem.

1Nowoczesne  firmy kurierskie przewidują takie sytuacje i proponują różne rozwiązania.

W ofercie DHL Parcel  znajduje się usługa przekierowania paczki, dzięki której odbiorca może zarządzać doręczeniem swojej paczki. Co więcej, nie potrzebuje się w tej sprawie kontaktować ani z e-sklepem, ani z kurierem!

Jak działa przekieruj paczkę w DHL Parcel?

Wszystko zaczyna się w e-sklepie, podczas finalizacji zamówienia. Klient podaje swój numer telefonu i/lub adres e-mail. DHL Parcel przesyła kod PIN i numer nadanej przesyłki. Odbiorca otrzymuje też informacje o podjęciu przesyłki i planowanej dacie dostawy.

Paczkę w DHL Parcel można przekierować:

  • na inny, dowolnie wybrany adres w obrębie jednego rejonu DHL Parcel,
  • na adres sąsiada - alternatywny względem adresu odbiorcy, na który kurier może spróbować dostarczyć przesyłkę, jeśli nie zastanie adresata w domu,
  • z powrotem do nadawcy, jeśli odbiorca nie chce już odbierać przesyłki,
  • do punktu odbioru DHL Parcel - jest ich prawie 1500 w całej Polsce.

Klienci DHL Parcel korzystają z usługi przekierowania paczki za pośrednictwem serwisu www.przekieruj.dhlparcel.pl. Najwcześniej mogą tego dokonać w dniu nadania do godziny 23:59 oraz po pierwszej bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki.

Co dzieje się z paczką przy braku odbioru przez adresata?

Kurier po podjęciu przesyłki od nadawcy, będzie próbował ją doręczyć klientowi następnego dnia roboczego, a jeśli go nie zastanie, zostawi w skrzynce pocztowej awizo. Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, następnego dnia roboczego przesyłkę można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel. Jego adres znajduje się na awizo. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w punkcie, kurier będzie próbował ją doręczyć po raz drugi. W przypadku, gdy i ta próba się nie powiedzie, pozostawi awizo. Paczka będzie oczekiwała na odbiór przez 7 dni kalendarzowych w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel. Później zostanie odesłana do nadawcy.

Dzięki przekierowaniu można ułatwić klientom odbieranie przesyłek kurierskich -  w dogodnym miejscu i czasie - zwłaszcza jeśli wiemy, że w danym dniu dostawy nie będzie nas pod pierwotnym adresem.

Usługa przekierowania paczki w DHL Parcel powoduje, że przewozy kurierskie są realizowane skuteczniej. Kurierzy nie muszą wielokrotnie jeździć pod ten sam adres, próbując doręczyć przesyłkę do rąk odbiorcy. Z kolei ci ostatni odbierają ją tam, gdzie im to odpowiada.

 

MENU

Wiadomości

Wydarzenia

Kalendarz

Ogłoszenia

Katalog

Reklama

Kontakt

KATEGORIE

Wiadomości

Sport

Motoryzacja

Polityka

Rozrywka

Sponsorowane

Nauka i Edukacja

Biznes i Gospodarka

Kultura i Sztuka

Społeczeństwo

Bezpieczeństwo

 

Facebook GooglePlus Twitter